Okul Önlüklerinde Balinleriz… vik vik viiik (eskilerin meşhur radyo reklamı)

1 Eyl

Ben küçükken (90’lı yılların başlarından bahsediyorum) haftasonları evde maç dinlerken ya da babamın çalıştığı işyerinde radyoda reklam olarak duyduğum gerek sinir kaynağı, gerek hoş bir anı bırakan meşhur bir müzik vardı: “Okul Önlüklerinde Balinleriz… vik vik viiik!” Bu yıllarda ve daha öncesinde çocuk olan herkes bilir bu müziği…

Kaçımız hatırlıyor acaba bu müziği? Benim hiç unutamadıklarım içinde ilk sıralardadır. O günlerimi çok özlüyorum. İnsan o günlere dönmeyi ne kadar da çok istiyor…(Şahsen ben istiyorum)

Müziğini aradım bir türlü bulamadım. Acaba aranızda bu müziğe sahip olan veya bulabilme yetisinde olan var mı? Varsa yorumlardan iletişime geçerse sevinirim.

Sonraları Balinler şirketi bayağı büyüdü. Jean işine filan girdi.. Hatırlıyorum… bu sefer de Balins Jeans çıkmıştı meydaneee😀 hatta radyo bile kurmuşlardı Balins FM diye. At yarışlarını o radyo yayınlardı. Bilmiyorum hâlâ yayında mı o radyo?

Bir Cevap Yazın

