Referandum…

12 Eyl

Aylardır karın ağrıları çekrek beklediğimiz, “gelseydi de kurtulsaydık” dediğimiz, gittiğmiz her ortamda ilk sorulan ve sinir bozan “evet mi hayır mı” sorusunun yegane kaynağı olan anayasa değişikliği için halk oylaması bugün oluyor çok şükür…

Ben aman şuna verin oyu, buna verin demiyorum. Herkes gördü göreceğini. Çevrenizdekilerin dolduruşuna gelmeyin. Kalbinizin sesini dinleyin. KENDİNİZ araştırın, öyle karar verin. Çabamız daha aydınlık bir Türkiye için.

Diyeceğim şu ki, ister evet çıksın ister hayır.. Eğer memleketin yararına ise Allah razı olsun, yok değilse Rabbim onu yerden yere vursun.

İyi oylamalar dilerim (oylayalım derken oyulmayalım da🙂 )

Bir Yanıt to “Referandum…”

  1. Bir dostttt :) 12 Eylül 2010 09:46 #

    Sayın admin,bu yazılar ve yorumlar size mi ait.Süper bi site tebrik ederim :)) A dan Z ye her konuda bişiler buluyorum😀 Teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

