Özi’nin Yapımı :)))

12 Oca

Rüzgar çanlarını bilirsiniz,ucunda ses çıkaran bişiler olur asılır tavana ve değdikçe şıngırtılar çıkarır.Küçükken çok severdim onları,doğum günümde de bi arkadaşım hediye etmişti🙂 Bi süre kullandım sonra dolaştı birbirine ben de açamadım ve attım😦

Bi de hani şu gece kendiliğinden ışık saçan fosforlu tavan süsleri var ya hani.Karanlıkta parlayan hah işte onları da çok seviyorum.Ama çocuksu olur diye yapmadım hiç :))

Geçenlerde aklıma bi fikir geldi :)) Yılbaşından önce yapacaktım güya (ah şu tembellik…!) ama yeni fırsat buldum,yalana bak fırsatmış😀 Neyse,dedim ki kendi kendime “Özi madem bu iki şeyi de seviyorsun,e malum şehrimize de kar yağmıyor…Sen odana kar yağdır😀

Aldım iki paket kar tanesi şeklinde fosforlu zımbırtıdan🙂 Bi de Gümüş rengi ip buldum,annem sponsor oldu ip için😀 Bağladım bağladım kar tanelerini astım avizeme :)) Gece nasıl olacak bakalım :))

Malzemeler:
İp
Kar Taneleri
Japon Yapıştırıcı

Gümüş ipi gördüğünüz gibi doladım kar tanesinin bi köşesinden ve azıcık japon yapıştırıcıyla sabitledim🙂

Uzunlu kısalı yaptım :)) Ve ipi avizeme doladım :)) Amatörce oldu ama güzel oldu bence ;))

Sizin avizeniz benimki gibi değilse ucuna farklı aparatlar takarak farklı yerlere asabilirsiniz.Annem bi halkaya sarıp öbür tarafına da ipler takıp (sarkaç gibi) da asabiliriz dedi.

Annemle birlikte yaptık ve asmayı da o başardı.Yalnız iplerin birbirine dolaşmamasına dikkat edin asarken :))

Kendiniz de yapabilirsiniz sevgiler Özi ;))

Yorumlarınızı buraya bekliyorum :))

Bir Cevap Yazın

